قوانین و مقررات

شرایط استفادۀ مشتریان

سایت و نرم‌افزارهای تخصصی آسانسور با نام تجاری اپ سور توسط دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) ، تعاونی آستان رضا(ع) و شرکت عصرنانو طراحی گردیده‌اند و تحت شرایط زیر به کاربران (هر شخصی که وارد سایت یا نرم‌افزارهای اپ سور می‌شود) خدمات ارائه می‌‌نمایند؛ لذا این شرایط به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربر و اسنپ حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است پیش از استفاده از خدمات اپ سور ، این شروط را به‌دقت مطالعه فرمایید. استفاده از اپ سور به منزلۀ قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلااعتبار می‌‌نماید. شرکت ممکن است شرایط استفاده از خدمات اپ سور را در طول زمان تغییر دهد. این تغییرات از طریق سایت، نرم‌افزارهای اپ سور ، پیامک، تلگرام یا ایمیل به تمامی کاربران اطلاع داده خواهد شد. صرف ادامۀ استفادۀ کاربر از خدمات اپ سور ، اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول آن تلقی می‌‌گردد. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود. اپ سور تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند؛ لذا تمام کاربران نیز موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند. توجه: هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود، به منزلۀ امضای الکترونیک و همانند امضای دست ‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.

خدمات

اپ سور مستقیماً خدمتی ارائه نمی‌نماید، بلکه تنها ایجادکنندۀ پل ارتباطی بین مشتریان (اشخاص متقاضی دریافت خدمات) و سرویس‌دهندگان (شرکتهای ارائه‌کنندۀ خدمات تخصصی آسانسوروپله برقی وسایرخدمات فنی ) جهت تسهیل دریافت و ارائۀ انواع خدمات است. ارائه سرویس خدمات تخصصی آسانسور به مشتریانی که با شرکتهای دارای مجوز قرارداد سرویس ونگهداری منعقد نموده اند الزاما توسط متخصصین همان شرکت انجام می گردد وشرکت طرف قرارداد ملزم به ارائه خدمات درچهارچوب قوانین صنفی ومفاد قرارداد منعقده با مشتریان می باشد بدین‌وصف، هر خدمتی که در قالب اپ سور ارائه می‌گردد، یک قرارداد مستقل فی‌مابین سرویس‌دهنده و مشتری است و اپ سور تنها زمینۀ انعقاد این قرارداد را میان مشتریان و سرویس‌دهندگان مهیا می‌‌کند. تأکید می‌‌شود که اپ سور هیچ‌گونه مسئولیتی – اعم از حقوقی و کیفری – در قبال اتفاقات در مقابل کاربران – اعم از مشتریان و سرویس‌دهندگان – و اشخاص ثالث نخواهد داشت. اپ سور ضمن تلاش برای حفظ کیفیت خدمات ارائه شده و انجام پیگیری و رسیدگی به شکایات، هیچ مسئولیتی در قبال خدمت ارائه شده، کیفیت آن و مشکلات احتمالی ندارد.

حساب کاربری

1. هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری است.
2. در خصوص اشخاص حقوقی، فرد افتتاح‌کنندۀ حساب کاربری، باید نمایندۀ قانونی شرکت باشد.
3. کاربران موظف به ارائۀ اطلاعات صحیح و دقیق هستند. کاربران وظیفه دارند در صورت تغییر اطلاعات حساب کاربری، این اطلاعات را در اپ سور به‌روزرسانی نمایند. مسئولیت صحت و دقت اطلاعات مندرج و عواقب ناشی از عدم رعایت این موضوع بر عهدۀ کاربر است.
4. هر کاربر با ثبت‌نام در اپ سور و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام پیام‌‌های صادره ازحساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه، حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ی پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.
5. کاربران جهت استفاده از اپ سور احراز هویت می‌شوند.
6. فعالیت‌های حساب کاربری باید تماماً مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
7. مسئولیت تمام فعالیت‌های حساب کاربری بر عهدۀ صاحب حساب کاربری است.

مالی

1. با توجه به این که اتصال به اینترنت برای استفاده از اپ سور ضروری است، کاربر می‌‌بایست اینترنت مورد نیاز را به انضمام سایر لوازم استفاده از اپ سور تدارک ببیند و مخارج آن‌‌ها را شخصاً تأمین نماید. بدین‌‌وصف، هزینه‌ای که به‌عنوان هزینۀ خدمت، محاسبه و از مشتری دریافت می‌‌شود، مشتمل بر مخارج اینترنت مصرفی و موارد مشابه نبوده و تنها بهای خدمات ارائه‌شده از سوی اپ سور و سرویس‌دهندگان ( شرکتهای مجاز آسانسور) است.
2. هزینه خدمات شرکتهای آسانسوری به مشتریان خود برمبنای قرارداد منعقد شده با مشتریان می باشدو اپ سور هیچ گونه مسئولیت ویا دخل وتصرفی درقرارداد های مربوطه ندارد ( کلیه هزینه ها در اپ سور نباید از نرخ نامه سندیکای آسانسور وپله برقی بالاتر باشد هزینۀ سایر خدمات فنی نیز از طریق سرویس دهنده گان اپ سور محاسبه و به مشتری اعلام می‌‌گردد.
3. مشتری هزینۀ خدمت را به یکی از دو روش زیر به شرکت پرداخت می‌‌کند: (۱) پرداخت مستقیم به تکنسین سرویس‌دهنده. (2). پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های اینترنتی (شرکتهای دارای پروانه طراحی ومونتاژ آسانسور می توانند درگاه بانکی خود را در اسنپ بارگذاری و وجوه خدمات را بصورت مستقیم دریافت نمایند )
4. اپ سور می‌تواند هر زمان و به هر دلیل از انجام پرداخت مشکوک خودداری نماید.
5. سرویس‌دهندگان به صورت ویژه برای جلوگیری از تخلف‌های مالی (مانند پولشویی، پرداخت غیرقانونی و…) احراز هویت می‌شوند.

مالکیت معنوی

1. مالکیت معنوی نرم‌افزارهای اپ سور و تمام ملحقات آن (از جمله نام، علامت تجاری و خدمات ارائه‌شده تحت این نام و…) متعلق به تعاونی آستان رضا (ع) بعنوان مجری طرح سراسری اپ سور در کشوراست.
2. کاربران تنها اجازۀ استفادۀ غیرانحصاری از خدمات اپ سور را تحت شرایط قرارداد حاضر دارند، بدون آن که این استفاده حقی برای آن‌ها نسبت به مالکیت نرم‌افزارهایااپ سور یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازۀ استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و… را به آن‌ها اعطا نماید.
3. کاربران نمی‌‌توانند نرم‌افزارهای اپ سور را تغییر دهند، بازتولید یا بازنویسی کنند یا از آن برای تولید یک برنامۀ مشابه استفاده نمایند.
4. کاربران مجاز به استفاده از خدمات نرم‌افزارهای اپ سور جز در شرایط مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره، فروش و به‌طورکلی انتقال نرم‌افزارهای اپ سور و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهند داشت.
5. کاربران نمی‌‌توانند به هیچ‌یک از سرویس‌‌ها و برنامه‌ها و شبکۀ مرتبط با سرورها به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند و نیز نمی‌‌توانند با استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیدا کنند.
6. کاربران نمی‌‌توانند برنامه را مشابه‌سازی کنند یا بخشی از برنامه را درون برنامۀ دیگری استفاده نمایند.
7. کاربران نمی‌توانند از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات اپ سور استفاده نمایند.

تعهدات عمومی کاربر

1. طبق مادۀ 3 آیین نامۀ اجرایی مادۀ هفت قانون حمایت از مصرف‌کنندگان، مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهدۀ سفارش‌دهنده و سازندۀ آگهی است.
2. کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص ـ اعم از حقیقی و حقوقی و به‌ویژه افراد زیر ۱۸ سال ـ قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف، مسئولیت تمام اقدامات انجام‌شده توسط دیگران به‌عهدۀ صاحب حساب کاربری خواهد بود.
3. مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌‌شود مطلقاً به‌عهدۀ صاحب حساب کاربری است؛ در نتیجه، ضروری است که کاربر در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله نام کاربری و رمز عبور، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد و از این طریق مانع استفادۀ دیگران از آن گردد. همچنین ضروری است که کاربر در صورت ظن به دسترسی شخص ثالث به حساب کاربری خود، در اسرع وقت نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نماید و در صورت لزوم، شرکت را مطلع کند تا اقدامات لازم را انجام دهد.
4. کاربر متعهد است که در استفاده از خدمات اپ سور تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، نرم‌افزار را برای اهداف قانونی به‌کار گیرد و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری سایت و نرم‌افزارهای اپ سور و شرکت، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار سایت و نرم‌افزارهای اپ سور را خدشه‌‌دار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر (شرکتهای مجاز آسانسوری)که منجر به بروز آسیب بدنی، جانی یا مالی گردد، به‌عهدۀ کاربر است و اپ سور در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
5. 5. کاربر تنها مجاز است از اپ سور برای رفع نیازهای خود یا شرکت مربوطه استفاده کند و باید از استفادۀ تجاری از خدمات آن اجتناب نماید. در صورت تخلف، چهار برابر هزینۀ خدمات ارائه‌شده از سوی متخلف به‌عنوان وجه‌التزام تخلف از وی اخذ خواهد شد. وصول این مبلغ نافی حق شرکت برای طرح دعوای جبران خسارت وارده نخواهد بود. بدیهی است این حکم شامل اشخاص حقوقی که وفق مفاد بند 2.1 این قرارداد در نرم‌افزارهای اپ سور به‌عنوان مشتری اقدام به ایجاد حساب کاربری نموده‌اند، نمی‌گردد.
6. کاربر با افتتاح حساب کاربری در اپ سور ، تنها مجوز استفادۀ غیرانحصاری، غیرقابل‌انتقال از خدمات آن را دارد و به این ترتیب مدعی مالکیت یا حقی نسبت به اپ سور (اعم از کپی‌رایت، علامت تجاری و سایر حقوق معنوی آن) نیست، در غیر موارد مصرح در این قرارداد اجازۀ استفاده از نام و علامت تجاری و خدمات نرم‌افزارهای اپ سور را ندارد و در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی شرکت نسبت به نرم‌افزارها و ملحقات آن خواهد بود.
7. کاربر می‌‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت است و شرکت می‌‌تواند هر زمان تخلفی صورت پذیرد، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفادۀ کاربر از خدمات اپ سور گردد.
8. کاربر متعهد است که پس از اتمام خدمت از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات اپ سور کسب نموده است، استفاده نکند و از ذخیرۀ این اطلاعات به هر شکل ـ اعم از ذخیرۀ اطلاعات در دستگاه تلفن همراه یا سایر موارد ـ اجتناب نماید.
9. کاربر می‌‌پذیرد که بسته‌های تشویقی اختصاصی (و نه بسته‌های تشویقی عمومی)، برای استفادۀ شخصی وی در نظر گرفته شده و به همین دلیل می‌‌بایست از انتقال و فروش آن‌ها اجتناب نماید.
10. کاربر می‌‌پذیرد که اعتبار ناشی از بسته‌های تشویقی غیرقابل تبدیل به وجه نقد است و از این رو کاربر نمی‌‌تواند وجه معادل بسته‌های تشویقی را از شرکت مطالبه نماید.
11. کاربران اپ سور حق کپی‌برداری از اطلاعات سرویس‌دهنده، نوشتار و تصاویر ارسال‌شده به اپ سور را چه به‌شکل دستی و چه به‌طور خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
12. مشتری در طول ارائه خدمت ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران از هر نظر است.
13. مشتری می‌‌پذیرد که اعتبار موجود در حساب کاربری متعلقه منحصراً جهت بهره‌گیری از خدمات اپ سور قابل استفاده است و حق مطالبه‌ی دریافت نقدی این وجوه را نخواهد داشت.
14. نظراتی که مشتری پس از دریافت سرویس در اپ سور ثبت می‌نماید باید از موارد زیر مبرا باشند:
الفاظ رکیک، تبلیغ به نفع یا علیه سرویس‌دهنده‌ها در نظرات مربوط به دیگر سرویس‌دهنده‌ها،هر نوع محتوای متناقض عرف جامعه،نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران،محتوای سیاسی و توهین به قومیت‌ها،توهین به مقدسات، اقوام یا اشخاص،تبلیغات به هر شکلی،هرگونه لینک به سایت‌های دیگر،نظراتی که دارای محتوای جمع‌آوری رأی و لایک دیگر کاربران باشند،شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات تماس،نام کاربری افراد در سایت‌های مختلف مانند Yahoo ID و …،درخواست و دعوت به چت،درخواست فیلتر‌شکن و وی پی ان و نظراتی غیر‌مرتبط با سرویس‌دهنده یا خدمت ارائه شده.

تعهدات اختصاصی کاربر سرویس‌دهنده(شرکتهای مجاز آسانسور)

1. سرویس‌دهنده (شرکت آسانسوری مجاز)درمواردی که اطلاعات وی دردسترس مشتریان می باشد موظف است صفحۀ شخصی خود را به‌روزرسانی نماید. امحتوای صفحۀ شخصی سرویس‌دهنده باید مبرا از موارد زیر باشد:
مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه؛ ناقض حریم شخصی افراد؛ هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف؛ استفادۀ ابزاری از تصاویر اشخاص، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند؛ هر نوع خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبۀ تجاری نداشته باشد؛ ناقض قوانین حق تکثیر (کپی‌رایت)؛ برگزاری هر نوع مسابقه، قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی (با جایزه یا بدون جایزه)؛ خدمات انجام پروژه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی؛ عرضۀ هرگونه خدمات یا کالایی که موجب رواج خشونت و آسیب‌رساندن به دیگران می‌شود؛ خدمات مربوط به شرخری؛ کالا و خدمات مرتبط با مواد مخدر، افیونی و دخانی؛ خدمات مربوط به فلزیابی، گنج‌یابی، حفاری غیرمجاز؛ خدمات مرتبط با همسریابی، دوست‌یابی، مشاورۀ خانوادگی؛ خدمات، دفاتر و شرکت‌های مرتبط با لیزینگ، به‌جز نمایندگی‌های مجاز با ارائۀ مجوز؛ هرگونه خدمات مرتبط با گرین‌کارت یا اقامت کشورها و مسافرت و اخذ ویزا به کشورهایی که منع قانونی برای ورود به آن‌ها وجود دارد؛ خرید و فروش اعضای بدن، مانند «کلیه»؛ درخواست کمک‌های نقدی یا پیش‌پرداخت برای معامله‌های از راه دور؛ درج شمارۀ حساب؛ خدماتی که شائبۀ کلاهبرداری در آن مشاهده شود؛ معرفی سایت‌، کالا یا خدماتی که به هر شکلی قصد رقابت با اپ سور را دارند؛ قرار ملاقات غیرتجاری به‌صورت آنلاین؛ وجود جملات نادرست از نظر املائی یا نگارشی.
2. سرویس دهندگان تخصصی خدمات آسانسور ملزم به اخذ پروانه طراحی ومونتاژازوزارت صنعت معدن وتجارت می باشند
3. سرویس دهنده موظف به بکارگیری تکنسین های فنی آموزش دیده وماهر می باشد
4. سرویس‌دهنده خدمات فنی ساختمان موظف است پس از پذیرش درخواست خدمت، پس از انجام هماهنگی، در زمان تعیین شده، در محل (نشانی‌ای که در درخواست ثبت شده است) حضور یابد. تخلف از این امر شرکت را مجاز خواهد نمود که ضمن کسر معادل هزینۀ خدمت از حساب کاربری سرویس‌دهنده یا وصول آن از سرویس‌دهنده، خسارت ناشی از ایراد ضرر به حسن شهرت شرکت را جبران نماید. اخذ مبالغ موصوف نافی حق شرکت برای انسداد حساب کاربری سرویس‌دهندۀ مزبور نخواهد بود. رد درخواست مشتری پس از پذیرش آن، مشمول حکم این بند خواهد بود.
5. سرویس‌دهنده موظف است در حین انجام خدمت، تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین صنفی صنعت آسانسور وپله برقی را رعایت نماید. مسئولیت جبران خسارات جانی و مالی وارده به مشتری یا اشخاص ثالث حین ارائه خدمت به‌سبب عدم رعایت این قوانین، به‌عهدۀ سرویس‌دهنده است و اپ سور در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت؛ مضاف بر آن، در صورت بروز چنین اتفاقاتی، انپ لیفت مجاز خواهد بود خسارت وارده به اعتبار خود را از سرویس‌دهندۀ خاطی مطالبه نماید.
6. سرویس‌دهنده موظف است اعتبار تجاری نرم‌افزار اپ سور را در همه حال در نظر بگیرد و برای حفظ این اعتبار از خود حسن خلق نشان دهد و مراتب نزاکت و ادب را در قبال مشتری رعایت نماید.
7. سرویس‌دهنده موظف است حداکثر تاسقف قیمت تعیین‌شده برمبنای نرخ نامه صنفی را از مشتری مطالبه نماید. مطالبۀ مبلغ مازاد ـ جز در موارد توافقی ـ موجب ایراد ضرر به حیثیت تجاری شرکت می‌‌شود و شرکت را مجاز خواهد کرد تا نسبت به انسداد حساب کاربری سرویس‌دهندۀ متخلف اقدام نماید.

تعهدات اپ سور

1. اپ سور متعهد به تلاش برای ارائۀ خدمات باکیفیت است و در این راه تلاش می‌‌کند با به‌روزرسانی سایت و نرم‌افزارها متناسب با نیاز کاربران سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقا بخشد.
2. اپ سور متعهد به حفظ وحراست از اطلاعات مشتریان شرکتهای آسانسوری وسرویس دهندگان می باشد وتحت هرشرایطی حتی درصورت لغو همکاری با اپ سور نسبت به افشاء آن اقدام نمی نماید.
3. اپ سور متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجۀ استفادۀ کاربران از خدمات اپ سور در نرم‌افزار ثبت و ذخیره می‌‌شود. این اطلاعات به‌شرح زیر است:
اطلاعاتی که کاربر به‌صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت‌نام (نام، نام خانوادگی، شمارۀ ملی، آدرس و شمارۀ تلفن همراه)، درخواست خدمت و… در اختیار شرکت قرار می‌‌دهد؛
اطلاعاتی که به‌طور غیرمستقیم و در نتیجۀ استفادۀ کاربر از خدمات اپ سور در این برنامه ذخیره می‌‌شود؛ از جمله موقعیت مکانی محل درخواست خدمت، هزینۀ خدمت، تراکنش‌های مالی صورت‌گرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات اپ سور و اطلاعات مربوط به سخت‌افزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات اپ سور استفاده می‌‌کند (نظیر سیستم‌عامل آن) و نهایتاً شیوۀ اتصال کاربر به اینترنت و…؛
4. اپ سور متعهد می‌‌شود که اطلاعات ذخیره‌شده در برنامۀ اپ سور ـ یعنی موارد فوق الذکر ـ را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات استفاده نماید؛ در نتیجه، ارائۀ شمارۀ همراه مشتری و آدرس محل درخواست خدمت به سرویس‌دهنده برای انجام هماهنگی بلااشکال است.
5. اپ سور متعهد است کلیۀ تغییرات، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را از طریق سایت اپ سور ، نرم‌افزارهای اپ سور ، ای‌میل یا پیامک به کاربران اطلاع دهد. هر کاربر می‌‌تواند عدم تمایل خویش را نسبت به استفاده از خدمات پیامکی نرم‌افزار اعلام کند و تقاضای قطع این خدمات را داشته باشد. در صورت طرح چنین تقاضایی، نظر به امکان ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی، مسئولیتی متوجه شرکت نیست و کاربر حق اعتراض نخواهد داشت
6. بازاریابی هوشمند شبکه سراسری اپ سور وارجاع مشتریان آزاد متقاضی سرویس به شرکتهای سرویس دهنده براساس نزدیکترین تکنسین آنلاین شرکتها به مشتری می باشد و منوط به گذراندن دوره آموزشی ورعایت استاندارد ارائه خدمات اپ سور توسط شرکت سرویس دهنده می باشد.

محدودۀ مسئولیت شرکت

1. نظر به این‌که اپ سور تنها خدمات نرم‌افزاری ارائه می‌‌دهد و در ارائۀ خدمت دخالت ندارد،شرکت هیچ‌گونه تضمینی در خصوص کیفیت خدمات، صلاحیت و مهارت سرویس‌دهندگان، زمان دریافت خدمات و کیفیت خدمتی که ارائه می‌‌شود، نخواهد داشت.
2. شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث ـ که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد ـ نخواهد داشت.
3. اپ سور حق عدم سرویس‌دهی به کاربران را به هر دلیل داراست.
4. شرکت نمی‌‌تواند اجرا شدن برنامۀ اپ سور را در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی تضمین نماید.
5. سرویس‌دهندگان اپ سور در هر لحظه قادر به ویرایش صفحۀ شخصی خود هستند؛ بنابراین، اپ سور هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع مطلب درج شده نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج‌شده توسط سرویس‌دهندگان را نمایش می‌دهد.
6. تلاش اپ سور ، نشر اطلاعات صحیح و درست است؛ اما نمی‌تواند صحت مطالب را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال محتوا برعهده نمی‌گیرد.
7. مسئولیت استفاده از اپ سور بر عهدهٔ کاربر است و اپ سور هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى ناشى از دسترسى و استفادهٔ کاربر از این سایت ندارد.
8. مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به اپ سور ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن، بر عهدهٔ فرستنده اطلاعات است.
9. اپ سور مختار است هر گونه پیام، محتوا یا عکسی که کاربران به سایت یا نرم‌افزارها ارسال می‌کنند یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به کاربر یا ایجادشده توسط کاربر باشد را در هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند، حذف نماید.
10. اپ سور مختار است هر گونه محتوایی که کاربران عمومی به سایت یا نرم‌افزارها ارسال می‌کنند را به هر نحو که صلاح می‌داند، برای توسعه و تبلیغ خدمات خود استفاده نماید.
11. مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به اپ سور که به واسطۀ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است واپ سور مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

شکایات

1. در صورت بروز مشکل در خدمت ارائه‌شده، مشتری و سرویس‌دهنده باید تلاش نمایند مشکل را بین یکدیگر حل نمایند. درصورتی‌که اختلاف حل نگردد، هر یک از طرفین می‌تواند شکایت خود را به صنف مربوطه ارائه نماید. اپ سور هیچ گونه دخالتی در رفع مسائل داخلی شرکتهای آسانسور یا مشتریان ایشان ندارد.
2. در صورت بروز اختلاف بین کاربران و اپ سور ، طرفین تلاش خواهند کرد اختلاف را به‌صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف از طریق حمکیت حل و فصل خواهد شد.
3. احکام صادره توسط وزارت صنعت معدن وتجارت ،در ارائه خدمات اپ سور مورد توجه قرار می گیرد.

تماس با ما

درباره ما

اپ سور با حمایت وزارت تعاون توسط عصر نانو با همکاری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ،دانشگاه علمی کاربردی کوشا تهران و مشاوره تخصصی تعاونی صنایع آسانسور و پارک علم وفن آوری طی مدت یک سال برنامه ریزی ، طراحی وتولید گردیده است..

مدیرارشد طرح اپ سور: خانم مهاسادات رضوی نژاد.

شما نیز می توانید به مجموعه اپ سور بپیوندید.

  • مشهد ، بلوار سیدرضی 2 ، پلاک 160
  • تلفن: 05136026151 - همراه: 09152000657